Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Zemědělské Družstvo

08.04.2012 09:10

Vítám vás u zbrusu nové rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě hodně daleko...

Dnes si dáme punk rockery Zemědělské Družstvo.

 

David Vítek – kytara, tamburína

HoubaNemohl jsem se dlouho rozhodnout. Fakt ne. Ale nakonec to bylo docela jednoduchý. Houba mě prostě baví vždy a za všech situací. Textově i hudebně. A navíc to jsou prostě fajn kluci. :)

 

 

Matouš Suchochleb – zpěv, dudy

Criminal Colection - Je těžký vybrat jen jednu nejlepší kapelu, protože oblíbených jich mám opravdu hodně, ale po dlouhém váhání mezi NSOS a Criminal Colection jsem nakonec zvolil Criminal Colection. Vybral jsem je zkrátka proto, že se mi líbí jejich pohodové melodie a především pak úžasný a nezaměnitelný zpěv Tomáše Hennela. Troufal bych si říct, že patří k absolutní špičce nejen tuzemské hudební scény, ale i té evropské.

 

Zdenda Jedlička – bicí, mrdanga

Horkýže slíže - Super texty, super muzika a navíc mají u mě extra velký plus, protože jsem měl tu možnost si chvíli pokecat s Peterem Hrivňákem.

 

 

 

Lukáš Veverka – Zpěv, jódlování

NSOSProtože Cágo je bůh. A navíc viděl všechny filmy s Van Dammem.

 

 

 

Michal Vízek – Basa, beatbox

Zoči Voči – Jejich hudba mi přijde na poměry CZ/SK scény dost propracovaná, chytlavá a mají dobrý texty.

 

 

 

V dalším díle se těšte na Run[a]way my son!

 

Již hlasovali:

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš