Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely We On The Moon

12.05.2012 10:11

Vítám vás u nové rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě hodně daleko...

Dnes si představíme hlasy od pop rockových We On The Moon!

 

Tomáš Červinka - zpěv

From Our Hands - Momentálně mě nenapadá jiná kapela, která by měla tak propracované skladby. Stoprocentně bych vyzdvihl zpěv - super angličtina, která je jinak velkým problémem u většiny tuzemských kapel, které se snaží přiblížit zahraniční scéně. Myslím, že především díky tomu jsou FOH o krok napřed, a já jen doufám, že se tu najde více kapel, jež budou mít stejnou chuť na sobě pracovat a zdokonalovat se.

 

Jakub Hovorka - kytara

Inekafe - Rozhodoval jsem se mezi všema těma kapelama, který už tady někdo z kluků napsal. A protože IK jsou jediná kapela, která mi tady v tom seznamu chyběla, tak volím je. V podstatě každej z nás na tom asi vyrostl, takže netřeba nic víc dodávat.

 

 

 

Radek Kuna - kytara

Sunshine - Jediná česká kapela, která dokázala výrazněji prorazit i v zahraničí. Líbí se mi jejich zvuk, styl a energické koncerty. Album Moonshowers and Razorblades mě hudebně hodně ovlivnilo a do dnes ho řadím mezi nejlepší desky českých interpretů.

 

 

 

Jakub Salava - bicí

Clou - Je to jediná kapela z československé scény, kterou jsem doopravdy poslouchal a znal všechny její songy. Na koncertech mají vždycky vynikající zvuk. Vím, že dneska o nich není už skoro vůbec slyšet, ale pořad je to pro mě nejoblíbenější skupina z České a Slovenské republiky.

 

 

Jiří Vlček - basa

From Our Hands - Tak, jak řekl Tomáš, není třeba nic dodávat.

 

 

 

 

A příště? Těšte se na The Paranoid!

 

Již hlasovali:

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš