Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Friday

25.03.2012 11:31

Vítám vás u zbrusu nové rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě hodně daleko...

Dnes si představíme hlasy od pop punkových Friday!

 

Filip - zpěv, basa

Tata Bojs - Dlouho jsem si lámal hlavu, jakou skupinu vybrat, neb v českých vodách je mnoho kapel, které se mi líbí a které mám rád (Kryštof, Sunshine, Mňága a Žďorp). Nakonec jsem se rozhodl pro skupinu, na jejíž poslech mám nejhezčí vzpomínky. Jedná se o pražské Tata Bojs. Chytré a zábavné texty, chytlavé a neohrané melodie, prostě samé pozitivní atributy. :) Za samotný vrchol jejich tvorby považuji éru od placky Futuretro přes Biorytmy až k Nanoalbu. To byl tehdy granát. :)


Dankiss - kytara, vokály

Chinaski - Mou nejoblíbenější českou kapelou jsou už nějaký ten pátek Chinaski. Kromě toho, že jsou pánové všichni skvělými muzikanty a živě jim to neskutečně šlape, mají taky zajímavé hudební nápady. Líbí se mi také pozvolná transformace z mladické divokosti (Stejně jako já, Dlouhej kouř) do „vyspělejších podob“ (Duše z gumy, Hvězdy nad Prahou). Někdo by řekl, že měknou, já říkám, že zrají. Tak by to podle mého také mělo být.

 

Robert – kytara, vokály

Kryštof - Kouzelné, jinotajné texty, dynamická hudba, která dýchá, a Krajčův hlas...

 

 

 

 

Boky – bicí

Rybičky 48 - V Čechách je hodně kapel, který stojí za zmínku. Nejvíc mě baví Rybičky 48. Líbí se mi jak muzika, tak texty, jde podle mě o příběhy, který si zažil úplně každej posluchač. V hudbě jde cítit, jací vlastně kluci jsou. A u mě to je hlavně o tom, že to jsou skvělí kluci. Opravdu je rád vidim. Ondra ke mně každej rok jezdí, je u mě třeba celej tejden a hrajem spolu ve zkušebně atd. :) Řeči o tom, že někoho kopíruj apod., mě nezajímaj, jde podle mě především o závist, takže peace and love, lidi. :)

 

A koho si podáme příště? Trochu přitvrdíme s kapelou Suffocate With Your Fame!

 

Již hlasovali:

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš