Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Covers For Lovers

26.08.2012 18:19

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě stále hodně daleko...

Dejme si dneshlasy od kapely Covers For Lovers!

 

 

Billie Joke -  kytara, zpěv
KOBLÍŽC! - Jen málo kapel z CZ/SK scény ve mně zanechá nějaký větší dojem. Jednou z nich, které se to podařilo, je kapela Koblížc!, a to především pro svou energičnost. Texty příliš neřeším, protože z devadesáti procent poslouchám zahraniční muziku a ruku na srdce, kdo z nás si překládá cizojazyčný texty? A popravdě, když už si nějaký přeložím, moc moudrý z toho nejsem.

 

 

 

Aleš - bicí, talkshow
Plus Mínus - Já to mám trochu složitější. Patřím totiž do „staré školy“. Dnešní „mladé kapely“ produkují hudbu, která je na poměrně vysoké instrumentální úrovni. Míru originality nechme stranou. Nicméně co já postrádám u těchto novodobějších kapel, je skloubení „chytrého textu“ a hudby, která má „koule“. Abych mohl upřímně říct – „tohle je pecka“ potřebuju se buď pobavit nebo si poplakat. Neumím hudbu poslouchat jako kulisu, neumím hudbu brát jako produkt. Ale abych se vrátil k otázce. Je spousta dobrých mladých kapel, ale méně dobré muziky. Proto, pokud musím opravdu vyslovit jméno, říkám Plus Mínus. Kapela složená z vyzrálých a zkušených muzikantů, která vydává desky teprve tehdy, když má co říct a né před Vánocema, aby se toho hodně prodalo. 

Tony – baskytara

Criminal Colection - Za mě určitě nejlepší. Tihle kluci hrajou od mala, dávaj do toho všechno a maximálně na sobě pracujou. Baví mě v podstatě všechny jejich písničky, a jakmile vylezou tihle nenápadní kluci na pódium, začnou do vás hrnout svojí pozitivní energii. Řekl bych, že kluci z CC udělali obrovský kus práce, a za to jim patří můj obdiv.

 

 

Fífa
Japan Four - I když má tahle ostravská punkrocková banda za sebou teprve 4 písničkové EP, je to hudebně přesně moje krevní skupina. Navíc mají texty v češtině, což mi je asi také o něco bližší. Je dobře, že to zpěvák Leksa po rozpadu kapely Zařvidveře nezabalil a věnuje se dál muzice.
 


 

Mazy - technik, člen rodiny C4L
Horkýže slíže - Když jsem před léty poprvé uslyšel jejich starší CD (Kýže Sliz), naprosto mě to vzalo a dodnes nepustilo. Důvodů, proč tahle kapela, je obrovská spousta: od chytlavých textů, které mají hlavu a patu, přes úžasné melodie až k recesím. Líbí se mi, že se dokáží vypořádat s obrovskou variantou témat - od vážných témat dob minulých až po problémy dnešního běžného života. A další věc jsou koncerty: pamatuji si koncert, kde bez pár minut hráli dvě hodiny v kuse! A to nemluvím o srandě, kterou dokáží vymyslet ať už na desky, klip či během koncertu... u mě prostě nr 1.

 

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš