Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Cookies

04.03.2012 17:03

Vítám vás u zbrusu nové rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě hodně daleko...

Jako první jsme vyzpovídali pop punkery Cookies.

 

Honza Smola - zpěv, kytara

Inekafe - Přivedli mě k tomu, co dělám - k punk-rocku všeobecně. Mají chytlavé melodie a hluboké texty.


 

Lukáš Brada (Luke) - kytara, zpěv

Zoči Voči - Za mě ze současné hudební CZ/SK scény je top kapela Zoči Voči. Líbí se mi jejich styl hudby a její podání dál. Jde to také z toho cítit. Tato kapela mě opravdu baví a myslím si, že má nakročeno hodně vysoko. Good luck :)

 

David Kutěj (Kuťa) - baskytara

Wohnout - Kapela se svým charakteristickým faceliftem, který obsahuje original hudbu, texty někdy tak šílené, že vás přesvědčí o tom, že jde o básnické dílo a přitom neztrácí svou pozitivní energii. A v neposlední řadě charakteristický zpěv bratří Homolů, který si s žádnou jinou kapelou nespletete.


Martin Cagaš („Cágo“) - bicí

Mňága a Žďorp - Je tu pár kapel, kterých si vážím, ale nejvíce ocením kapelu, jako je Mňága a Žďorp, která svá nejlepší léta má za sebou, ale přesto, když dojdu na koncert, tak mi ukáže, že by si z ní mohly brát inspiraci i jiné mnohem mladší kapely, co se feelingu týče :)

 

Dále se můžete těšit na High-Five.

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

 

Sláva Bareš