Our Last Night - Oak Island (2013)

13.11.2013 20:57

Datum vydání: 4. 11. 2013
Label: Independent
Délka: 26:26 / 7 skladeb
Odkaz: https://www.facebook.com/ourlastnightband
Země původu: USA
Žánr: Post-hardcore
+ je to peckoidní EP
- je to “jen” EP
Hodnocení: 95 %
Doporučené skladby: Same Old War, Sunrise, Reality Without You

 

Je večer, měl bych jít spát. Za pět hodin vstávám. Říkáte si, na co čekám? Já vím, že ne, stejně vám to řeknu. Dneska má vyjít novej singl mých oblíbenců Our Last Night - avizovaná píseň Same Old War z chystaného EP Oak Island, navíc v podobě videa. Tohle se mi nestává často, ale jsem zvědavý a natěšený zároveň; nemůžu jít spát, musím to slyšet! A já čekám, stále čekám. Kapela dává na vědomí, že je problém s uploadem na YouTube... No kur, dopr &%ghmz/# !!! Za čtyři hodiny vstávám, co jako, pohoda...

Ha! Nějaká dobrá duše dává neoficiální link na song. Jsem sráč, klikám na to a možná se i trochu stydím. A možná taky kecám. Ale to, co slyším... nemůžu si pomoct, já vás hoši miluju! Kdybych byl holka, asi vlhnu. Same Old War je pecka jak sviň, musím si jí dát ještě jednou. Ok, tak ještě jednou a naposled, vážně. Ehm, tohle jsem si řekl asi tak 5x. Fajn, dneska to tu balim a jdu off. Tři hoďky spánku - to dám, zažil jsem horší vstávání. Wait! Mně se najednou nechce spát, fuuuuu!

Aaaaa, Oak Island je konečně k poslechu! Tlak do pen..., eem, teda hlavy stoupá. Ale co, do penisu určitě taky. První track Dark Storm jede v playlistu a já spokojeně chrochtám blahem. Jsem totiž prase a rochňám si v tom až po uši. Tohle EP bude bombastyš, musí! A taky, že jo. Doposlechnuto. Právě jsem umřel a znovuzrodil. Jako nadržená děvka mačkám replay, nemůžu si pomoc. Nikdo mě už nezachrání, jsem ztracen. Album je jeden velkej tah na bránu a instrumentální ušní průplach. Smyčce s pianem se tu objevují dost často a tvoří celkovou atmosféru podpořenou pevným základem z kytar. Typické střídání vokálů Trevora s Matthewem stále funguje a je to to, co z nich v mých očí dělá výjimečnou kapelu. Každá píseň má svůj ksicht a díky skvělým melodiím a chytlavým refrénům si spolehlivě všechny zamilujete. Taky už cítíte to mokro?

Když to ještě spojíte s nedávným vydáním Summer of Covers, což je kompilace zdařilých coverů, dostane se vám tak prodlouženého ztopoření o pět celých povedených písní, a to už se vyplatí! Druhá část épéčka OI vyjde někdy v budoucnu - stejné písně, jen v akustickém provedení. Jestli to bude aspoň z části tak dobré, jako nová placka Page Avenue: 10 Years and Counting od Story Of The Year, máme se na co těšit.

Neznám sympatičtější kapelu. "Nestihli jsme zveřejnit jeden cover včas? Tady máte další jako bonustrack. Máme od vás dost peněz na nové album? (ano, OLN jsou independent). Jako poděkování do tejdne čekejte nový singl". No není to krásné? Je to krásné, je to přímo žůžo bůžo.

Jestli jste čekali recenzi "track by track", omlouvám se, ale nedočkáte se jí. Tohle je hlavně o dojmech, pocitech. A ty jsou kurevsky dobrý,  tleskám , pánové.

 

 

Celé album můžete poslouchat tady.

 

Marťas