Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Criminal Colection

26.05.2012 10:19

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě stále hodně daleko...

Tentokrát si představíme hlasy od vsetínských Criminal Colection.

 

Tomáš Hennel - bicí, zpěv

Selfish - Jsou to kámoši, ale taky je to kapela, která je mi po hudební stránce snad nejblíž ze všech. Na jejich koncertech vždy umírám smíchy, a když jsme s nimi naposledy před rokem hráli, což byl jejich doposud poslední koncert, byl jsem dojatý. (Je vtipné, že mě dojala písnička, ve které se zpívá "Když je mi vedro, potím se jako prase" :)) Tyto pocity u mě zatím žádná česká kapela vzbudit nedokázala. Selfish pro mě neznamenají jen super hudbu, ale taky ikonu, nebo symbol lepších časů, kdy se chodilo na tyto koncerty daleko víc. Potkávali jsme tam plno kamarádů, které už nevídáme, a vše bylo tak trochu jinak, než je tomu dnes u nových "punkrockových" kapel. Ty už podle mě ani tuto formaci neznají. Ještě bych rád zmínil kapely Zpraku!, From Our Hands, NSOS, Punkhart, Dusty Kate nebo Houba, které beru za totální top této scény.

 

Oldřich Liška - baskytara, zpěv

Houba - Je více kapel v naších luzích a hajích, které mi za tu dobu přirostly k srdci. Ale tuhle kapelu znám od osmé třídy základní školy. Dělali jsme si tehdy prdel s punkerek ve vedlejší třídě, že nosí nášivky HOUBA, které vypadaly hrozně feťácky. :D Potom jsem ale přišel na to, že to jsou super lidi, kteří píšou skvělou muziku, se kterou naprosto souhlasím, a pořád si drží svojí tvář. Mám je rád.


Tomáš Gabko -  kytara

From Our Hands -  U mě jsou to jednoznačně FOH. Líbí se mi jak po hudební, tak po zvukové stránce. Podle mě nemá jejich poslední deska v CZ/SK konkurenci. Jsem moc zvědavý na jejich další počin.

 

 

 

Příště se můžete těšit na Skywalker.

Již hlasovali:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš