Možnost propagovat novinku vaší kapely na FB stránce INE - čtěte, šiřte!

28.05.2014 21:01

Jak všichni dobře víme, tak Facebook stále omezuje počet zobrazení příspěvků dané stránky. A že už delší čas funguje možnost si za vaše příspěvky na FB připlatit, čímž zvýšíte jejich dosah a šanci, že se dostane k těm správným očím a uším. Už za 10 Kč na propagaci během 24 hodin, což je minimální částka, již lze poslat, získáte několik stovek zobrazení, které vidíte pod odkazem pod názvem Kolik lidí vidělo tento příspěvek (= celkový dosah). Ono číslo samozřejmě neznamená, že si dotyčnou věc lidi poslechli či přečetli, avšak šance tím se dost zvýší. A v přehledu ihned uvidíte, jak příspěvek lidi zaujal díky oné propagaci (počet kliknutí na odkaz, olajkování, sdílení apod.) - statistika, kterou u neplacených linků nikdy neuvidíte. Sami jsme to na INE vyzkoušeli u prvního dílu nové rubriky Česká scéna: Co nového z domova?; z celkového dosahu cca 4900 uživatelů bylo hned 3650 zobrazení jen díky padesátikorunové dotaci. To na začátek jako představa pro ty, kteří tuto možnost doposavad nevyužili.

 

Jako kapely tuto možnost pravděpodobně dříve či později využijete u svého nového klipu / singlu / streamu alba / ..., které budete chtít dostat mezi co nejvíce lidí. To byste učinili pouze na svém FB profilu pro fanoušky vaší stránky a jejich přátele (nejčastější volba). S It Never Ends vám nabízíme možnost nechat si zpropagovat váš odkaz přímo u nás na FB, kde je aktuálně více jak 6200 lidí. To je, myslíme, vhodná základna pro vaše nové posluchače, a to i proto, že všichni fanoušci se o hudbu zajímají a nebyli sem dotlačeni ani přes různé lajkovací soutěže, jak to udělaly některé jiný weby, ani to nejsou mrtvé duše koupené někde na "černém FB trhu", jak to známe od některých (nejen) CZ kapel.

 

Poté, co si domluvíme spolupráci, vám nahodíme standardně článek k nám na web (či YouTube video přímo na zeď, chcete-li) , který u nás následně vyjde, ale vy byste si zaplatili jeho propagaci. Neposílali byste peníze nikam na účet, ale na chvíli byste byli přidáni jako správci naší stránky a zaplatili byste si to z vaší kreditní karty přímo vy osobně. Což má dvě výhody: 1) nemohli byste pochybovat o tom, jestli jsme vážně do propagace dali celou částku a neobrali vás, 2) i poté, co vás jako správce odebereme, uvidíte u vás na profilu v reálném čase, jak si příspěvek vede, kolik peněz bylo už vyčerpáno a další statistiky. Pro upřesnění: My z toho všeho nemáme ani korunu.

 

Výhody z toho plynoucí: Pro vás - noví posluchači, článek se dostane k mnoha dalším lidem mimo vaše známé a fanoušky. 6250+ lidí, co nás lajkuje, je pro to slušný základ a slibný příslib. Pro nás - zvýšený dosah našich příspěvků a dobrý pocit, že opět děláme něco pozitivního pro naši alternativní hudební scénu. Prvně jsme takto učinili včera ve spolupráci s BrainWave Production při propagaci koncertu japonských Crossfaith. Takže se nejedná jen o propagaci kapel, ale stejně tak koncertů, pokud je někdo z vás pořádá.

 

Pro ukázku: 50korunová dotace na novinku Exkluzivní premiéra videoklipu Misconception od českých live.love, jež běžela u nás na Facebooku 24 hodin. Příspěvek byl omezen na ČSR, přičemž jej zobrazilo 11 % Slováků a 89 % Čechů.

 

Update: Či 200korunová dotace streamu nového EP post-hardcorové party Step To The Crowd, která běžela na našem FB 48 hodin. Dosah skoro 17k lidí je hodně zajímavý, ač v tomto případě bylo znát, že příspěvek je tolik nezaujal, a proto jej otevřelo jen pět desítek lidí. Ale šance se tím zvýšila mnohonásobně, sám o sobě by na našem FB získal odhadem pouhých několik stovek zobrazení. V případě live.love byl tedy efekt rozhodně větší, což by vás snad i tak nemělo odradit.

 

Investovat je potřeba nejen do aparatury, studia či hadrů pro vylepšení image, ale i do proma. Je škoda, že to spousta lidí nechápe...

 

Pro další informace či dohodnutí se na této formě propagace si napište na e-mail ItNeverEnds@email.cz, předmět: FB propagace. A pokud víte o někom, koho by tato nabídka zaujala - ať už kapely, sólové muzikanty, či promotéry -, přepošlete mu, prosím, tento článek. Díky moc!

Za INE Jonash