Tetovací okénko INE - vol. 2 (Jarek / Faces Are Fiction)

13.04.2014 10:46

Od prvního dílu našeho Tetovacího okénka INE utekl už nějaký ten pátek, a tak se vracíme s druhým dílem, ve kterém se nám představí pohodář, lovec žen, ale hlavně zpěvák a kytarista Faces Are Ficiton Jarek! První díl s bubenicí LostInMind, Veve, si můžete připomenout zde.

 

Ahoj Jarku, povíš nám něco o svojí první kérce?

První kéra byla asi nejdražší, co jsem měl, asi to bylo tím, že si tatér řekl, že mě natáhne, protože žádnou nemám, a tudíž tomu nerozumím… Ale bohužel to na tu práci byla dost kasa. Je to asi 6 let zpátky, bydlím kousek od Teplic, kde je jedno takový malinký studio, na který jsem dostal tip od kámoše, Franka (basák FAF). Moje první pocity byly rozhodně docela bolestný, ale vydržel jsem to a byl jsem na ní pyšnej, a ukazoval jsem ji hrdě na předloktí. :D


Kolik jich máš právě teď?

Těžko říct, aktuální počet přesně moc nevím, a jsem docela lenoch to dávat nějak do kupy, ale kolem 15-20 kousků to určitě bude.


Povíš nám něco o jejich významech?

Jasně, význam každýho kousku je víceméně brán citově, nostalgicky, je to řada vzpomínek. :) Většina ukazuje nestárnoucí minulost a připomínají mi moje dětství. I když v dnešní době to je asi jedno, protože holky ten bordel docela žerou. Zjišťuju, že už je možná pro ně úplně fuk, co tam je, hlavně že vypadáš počmáraně.


Máš nějaký z hudební inspirace?

Jou, dva kousky se týkají mých dvou srdcových interpretů, což jsou The Used a Rise Against, plánuju pak samozřejmě pár dalších srdcovek ve stylu Blink-182 a dalších nostalgických kapel.


Jaké jsou reakce na tvoje tetování ve tvým životě?

V dnešní době je tetování už prakticky nic. Nikdo se vyloženě nedivil, nebo mě neodsoudil, pokud tedy nepočítám starší generaci nad 50 let...


Už máš nějaký plány na další malůvky?

Tohle většinou přijde spontánně, anebo když je zase trocha peněz nazbyt. Jasně, mám pár věciček, co ještě přijdou, ale vyloženě na to nepospíchám. Většinou hraje roli i hecování kámošů okolo, když vidíte, že přijdou s novou věcí, začnete si říkat, že už by to taky zase chtělo trocha pokračovat! Teda, tak jsem to vypozoroval u sebe. :D

 

A co si myslíš o tom, že jsou kérky teď tak trendy a dává si je bez rozmyslu "skoro každý"?

Rozhodně to trend bude, pamatuju si, že jít na keru byla vždycky dost váhavá myšlenka jak peněz, tak vlastně sehnat i tatéra, abych nemusel jezdit několik kilometrů do měst, kde jsou. Je to asi jako se vším, ze všeho se stane pravidlo a taková povinnost. Pamatuju si akce, kam jsem přišel mezi lidi a byl jsem takovej zajímavej, páč sem měl keru na předloktí :) Dneska příjdu na akci a spočítám i desítky lidí, co maj komplet vytuněný ruce - i víc. Okrem toho společnost už se na to přestala víceméně koukat jako na něco rebelskýho a zločinnýho. Řekl bych, že více procent lidi do 30 let má dneska prostě keru, ale proč ne:) Žijem jen jednou a vždycky bude super se ve stáří kouknout na zcvrklý kerky a říct si "sakra, to sem byl mladej a všechno stálo za to".


Myslím si, že nám to stačí, díky za tvůj čas a chuť vyjádřit se k tvým malůvkám. Tak se tě nakonec zeptám, co je nového s Faces Are Ficiton?

Máme program do konce roku 2014, a pro nás to vypadá na docela velký věci, co se médií a podpory týče, takže myslíme, že super. Je tam dost letních festiválků, a v neposlední řadě další novej klip, hromada singlů a další super párty, na kterých se snad uvidíme!
 

Tom

Starší čísla:

 

Fotogalerie: Tetovací okénko INE - vol. 2 (Jarek / Faces Are Fiction)

Tato fotogalerie je prázdná.