Rozhovor s kapelou We On The Moon

25.06.2011 11:01

Předešlé rozhovory byly s kapelami, které jsou spíše tvrdšího ražení. Dnes tu pro vás máme interview s baskytaristou Jiřím Vlčkem z We On The Moon.

 

Jelikož se It Never Ends z velké části zabývá videoklipy, tak se tě ptám, máš nějaký nejoblíbenější?  

Oblíbených mám samozřejmě hodně, ale určitě nevyberu žádnej jeden nej. :) Za zmínku stojí videoklip Owl City ke skladbě Vanilla Twilight, na ten koukám poměrně často a působí na mě v kombinaci s písničkou pozitivně a vždycky mi zvedne náladu. :) Co se týče novinek, tak mě zaujal klip I Feel Like Dancing Tonight od All Time Low, je to docela prdel. :) Hodně pěkný a promakaný klipy mají Angels and Airwaves nebo 30 Seconds to Mars, ale já jsem spíš na takový jednoduchý prasárny jako třeba Set Your GoalsGoonies Never Say Die: jednoduchý, skoro zadarmo a baví tě to celou dobu. :) Z českých mě nadchnul klip pražských High FiveWake Up, který je celý na jeden záběr a určitě se u toho museli hodně zapotit. :)

 

Kdybyste si mohli vybrat jakoukoli zahraniční kapelu, které byste mohli předskakovat, jaká by to byla??  

Když budu mluvit za celou kapelu, tak určitě Fall Out Boy, což by se nám ale určitě nepoštěstilo, i kdyby ještě hráli. :D Je to naše společná nejoblíbenější kapela, takže se o ní určitě ještě zmíním. :) Jinak samozřejmě s jakoukoli kapelou, kterou máme rádi, a těch je moře. :) 

 

Jaká byla tvoje první deska, o které by se dalo říct, že ses do ní „zamiloval“? Taková první hudební láska.  

Tak první deska, kde šlo o čirou upřímnou lásku, byla určitě kazeta NOFX Punk in drublic. Dokonce jsem si kvůli ní tenkrát jako malej cucák „vypůjčil“ z tátovi peněženky peníze, abych si ji mohl koupit. :D To byly krásný časy. :) 

 

Co říkáš na současnou CZ/SK hudební scénu, máš nějakého oblíbence?  

Určitě je u nás plno skvělých kapel, ale mí osobní favoriti jsou From Our Hands, Criminal Colection, nebo třeba NSOS. Tyhle kapely mě baví. :) 

 

Začátkem roku jste měli možnost předskakovat britské kapele Young Guns, co pro vás znamenala možnost sdílet pódium s takovou hvězdou? 

Upřímně jsem Young Guns do té doby, než přišla nabídka na koncert, znal jenom podle jména, který jsem sem tam někde zahlídl. :D Každopádně jsem si hned obstaral desku a byl jsem příjemně překvapen. Koncert byl parádní, YG milí a celkově se to, myslím, docela povedlo. :) Ono je to vždycky těžký předskakovat velké kapele, protože lidi jsou natěšení na hlavní hvězdu a předkapela je většinou nezajímá, prdí na ni. :D Ale myslím, že jsme se nakonec líbili a i lidi nás podpořili, za což moc děkujem. :) YG se, mám pocit, nechali slyšet, že v ČR nečekali takovou kapelu, což nám hodně moc polichotilo. :)  

 

A co chystají We on the Moon do budoucna? 

Do budoucna? Tak určitě koncertovat co nejvíc, což se nám zatím moc nevede, protože jsme pitomci a neumíme si to zařídit. Ale teď nám s bookingem bude pomáhat kamarád, takže snad něco s největší pravděpodobností po prázdninách odjezdíme. Taky jsme plánovali přes prázdniny nahrát regulérní desku, ale bohužel jsme ještě pořád finančně vyčerpaní z nahrávání a vydání EPčka Trick Or Treat, takže studio odkládáme, než budou peníze. Určitě chystáme i videoklip, ale to je zase jenom a jenom o penězích.  

Děkujem za prostor k rozhovoru, lidem co nás podporují, a pokud budete někde poblíž, tak se na nás stavte podívat 23.července do Strakonic na festival Sex On The Pitch, kde budou dále hrát např. From our Hands, Zoči Voči a další skvělý kapely. :) Sledujte náš Facebook a Bandzone a všechny novinky se dozvíte včas .) Jinak naše EP Trick or Treat můžete ještě stále objednávat na Rockit.cz pouze za 60,- :) 

SLÁVA BAREŠ