Rozhovor s Radkem Škarohlídem: Možná jsme přitvrdili, ale na tom se v kapele neshodneme

04.02.2013 15:01

U kapely Hentai Corporation se začíná čeřit voda! Pomalu se totiž chystá nová deska. A již tento měsíc bychom se měli dočkat pilotního singlu s názvem  Equilibristic Brides. Nejenom o tom jsem si povídal s nezkrotným lídrem kapely Radkem Škarohlídem. A jak asi můžete tušit, nezůstane pouze u hudby..

 

Začneme hudbou, konkrétně tím, co Hentai Corporation tento rok čeká. Tak nám to trochu přibliž.

Nejdříve detoxikace a potom se průběžně nahrává debutová deska, která by měla bejt gut na podzim. Někdy zhruba v únoru by měl vyjít klípečíček k songu Equilibristic Brides, kterej bude na desce. Je to takový hovno, aby se něco dělo, ale mně se líbá. Jinak asi klasicky koncertierens a jiný šaškárny.

 

Takže k tomu singlu a videoklipu, co nám k němu řekneš? Jaký bude, bude se nějak lišit od vaší předešlé tvorby?

Bude to takovej pseudovikingskej shit, kterej rozhejbe prdel i Lívii Klausový. Jak bude vypadat, nevim, snad nás polechtá na bradavkách. Lišení se posuďte sami, až to bude, je to víc vtipnovidláckodobrý. Možná sme přitvrdili, ale na tom se v kapele neshodnem.

 

Desku slibujete někdy v létě, už máš konkrétní představu, jaká bude?

Je zhruba hotovejch šest věcí a 532 rozdělanejch, jsme ultrašneci, protože hejtujem svý nápady, a než se na něčem shodnem, tak bude Turecko v EU.

 

Jste hojně koncertující kapela, tak musíš mít přehled o české scéně. Je nějaká mladá česká nebo slovenská kapela, která tě za poslední rok mile překvapila?

Já jsem přestal poslouchat hudbu až na Beyoncé a Elvise, unavuje mě a mám pocit, že když mi někdo nabídne new kapelu, tak zní jako něco, co už sem slyšel, a to i po vice posleších = kill das, ale mám slabost pro mladý kluky z Light & Love (čssr), pokud to nezmrvěj vlezprdelstvím mase za každou cenu.

 

Nerad sem tahám politiku, ale... Nedávno to bylo všude, volba prezidenta. Tak se zeptám i tebe, jaký k této estrádě zaujímáš postoj?

NENÍ ŠANCE SE DOSTAT K RELEVANTNÍM informacím ani o jednom = volit na základě intuice a sympatií, takže jsem volil Karla Schlafenberga, protože je to sympatickej polosenil dědouš a baví mě a mám rád gerontí pyžmo; zatímco Zeman to je burák, buráky mám rád, já jsem taky burák, ale nekandiduju na prezidenta .

 

Další část rozhovoru trochu odlehčíme. Už je tomu rok, co tvůj Mocnář vystoupil po boku Gabriely Gunčíkové. Jak na to s ročním odstupem vzpomínáš?

Svrbí mě levá koule = vzrušuje mě to.

 

Pomohlo to vaší kariéře? Zaznamenals větší návštěvnost na vašich koncertech?

Nepomohlo, jen je o čem ve zfetovanosti tlachat a parodovat to.

 

Dokážeš si představit, že bys něco takového zopakoval?

Ne, protože nežiju ve vakuu a bližší rodině to nebylo příjemné, až budu ve vakuu, očekávejte mýho hřiba satana v tlamě grebeníčka a káti zemanové.

 

Teď ti tu předhodím pár hudebních „pojmů“ a chci, abys mi na ně řekl svůj bezprostřední názor (aby sis zanadával).

Richard Krajčo?

Gute herec, skvělej country man, kterej si hraje na coldplay a leze po papirovejch stěnách.

 

Michal David?

Koncentrát nevkusu, nesebereflexe, nevtipu a přípravků proti plešatění, který fungujou jenom na anál.

 

Divácká účast na koncertech?

Na jiný než na naše nechodím, takže naše koncerty sou guuut, a díky všem, kdo tam mastí pinďoura a pipinku a udržuje náš kapitál tak, že můžem vůbec někam jet a tančiti a pak jednou za triliardu leT natočit pseudo songieren.

 

ItneverEnds.cz?

Sympatieren projekt, kterej zajímaj ultranuly typu mě, který nemaj světu co říci, horší už je snad jenom Blesk. :)

 

Úroveň české populární hudby?

Až na výjimky napodobenina (nejde o angličtinu, to je jenom prostředek, jak si rozumět s dojčákama, HIM zpivaj anglicky, ale maj svuj skorostylieren!!!) anglosaskýho průmyslu, takže to drží jarek stb nohavica a bratři už na tom honim ebeni.

 

A teď už vážně, rozluč se s našimi čtenáři a trochu je motivuj, ať vás přijdou podpořit na některý z vašich budoucích koncertů!

Doraž zatrsati a obnažiti se, pa DAS NEVER ENDS.

 

 

Sláva Bareš