Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely The Aprill

24.07.2012 20:47

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě stále hodně daleko...

Tentokrát na řadu přicházejí hlasy od kapely The Aprill.

 

Daniel Harris - zpěv, kytara
Apostate - Dostali mě svojí profesionalitou, na české poměry jsou velice dobří. Jejich hudba má "koule". Na druhou stranu na ČR trochu zapomínají. Silné melodie kytar a bubeník Fedor to solidně dává... Jejich klip mě rozsekal.

 

 

Gárl – basa
Pipes and PintsO této kapele si myslím, že opravdu hodně obohacuje českou hudební scénu. Pipes and Pints obdivuju tím, že jsou v česku opravdovým unikátem. Mě osobně nikdy neomrzeli a jejich koncerty plné energie prostě žeru.

 

 

Zimbo - zpěv, kytara
Mellow Power - Klucí z Českých Budějovic... i když jsem je živě neviděl, tak musím říct, že mě dost oslovili. Je vidět, že jsou ze starší školy a že vědí, co dělají. Já osobně mám moc rád samply a oni je dokázali pěkně poladit a zkombinovat s perfektním zpěvem.

 

 

Jindra - bicí
At8onthepingpongtable - Hovada, co to umí pěkně osolit. Živě jsem je neviděl, myslím, že by to stálo za to. Je spousta českých kapel, které mě oslovily, momentálně jsem narazil na tuto.
 

 

 

Příště si dáme skupinu jménem Stay Subway.

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš