Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Stay Subway

29.07.2012 13:14

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě stále hodně daleko...

Tentokrát na řadu přicházejí hlasy od kapely Stay Subway.

 

Tomáš - basa

Kryštof - Je plno kapel a méně známých, které jsou podle mého názoru naprosto skvělé. Rád bych, abych neříkal někoho "notoricky" známeho, ale na tom Richardovi prostě něco je. :) Ačkoliv měli teď pauzu, tak já už se těším, až je opět uvidím na živo. Je to hlavně za atmosféru, kterou dokáží na koncertě vytvořit!

 

 

Lukáš – kytara

Tata Bojs - Nejlepší je jen jeden, v tomto případě teda jedna … jedna kapela… hmmm… a ta se mi těžko volí. Ale když nejlepší, tak nakonec u mě vítězí TataBojs. Kapela, která mě baví lehkostí, vtipem, energií, chutí dělat věci po svém, ale bez alternativního patosu… a především kapela, která pro mě vyniká nade všemi díky skvělým koncertům a místy až neuvěřitelné show.

 

Martin – bicí

Kryštof - Vybrat jednu kapelu, jakož to nejlepší kapelu, je opravdu velmi těžké. Po dlouhém přemýšlení jsem se rozhodl zvolit kapelu Kryštof. Důvodů je několik. Tím největším jsou zážitky z jejich koncertů, které na mne vždy zapůsobí takovým způsobem, jakým žádný jiný koncert jiné kapely. Tato skupina v čele s charismatickým Richardem Krajčem na mne působí velmi emočně, a proto je dle mě nejlepší skupinou cz/sk scény.

 

Příště? My Funeral!

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš