Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely sic.engine

02.07.2012 05:15

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě stále hodně daleko...

Dejme si hlasy od post crossover skupiny sic.engine.

 

 

Croissant – kytara

Shadow Area - Pro mě je číslo jedna určitě kapela Shadow Area. Kromě toho, že jsou to naši skvělí kamarádi a společné koncerty mají úžasnou rodinou atmosféru, mám rád jejich přímočarost a skvělé energické vystupování. Obě naše kapely začínaly na dost podobné hudbě a o to víc se těším na jejich novou nahrávku, jelikož směr, kterým se teď kluci vydávají, se mi hodně líbí. Jejich kvalitu potvrzuje i to, že se jim aktuálně daří i na poli hudebních soutěží.

 

José – bicí

Anarchuz - V ČR je spousta skvělých interpretů a hlavně dlouhá tradice ve stylech jako je bigbeat, ska, punkrock atp. Osobně totiž moc nemusím ty zahraniční překombinované a uřvané nesmysly. Člověk se ve skladbě těch písniček vůbec nevyzná, zpívají anglicky a tomu já nerozumím, navíc do toho zbytečně řvou. Já mám rád jednoduché písničky s jasným sdělením a hlavně musí být česky. Jsme přece v česku, žejo, tak se kvůli hudbě nebudu přece učit anglicky. Takže asi proto vyberu největší legendu mezi českýma kapelama, hodně se jejich tvorbou inspiruji - Anarchuz. Doporučit můžu např. píseň Přestaň mě srát. To je přesně to, co mám rád. 

 

Bigger – kytara

Corposant - Za mě jsou to určitě Corposant. Od jejich začátků ušli strašně dlouho cestu a vypracovali se mezi jednu z nejlepších a nejprogreisvnějších kapel u nás. Jsem fakt rád, že můžu jejich vývoj sledovat takto zblízka. Opravdu se těším na další vývoj této kapely.

 

 

Mara - basa

Patrik Fox - Moje svatá trojice interpretů je: Marie Pojkarová, Patrik Fox a De Sade. A to hlavně protože mají styl a jejich texty jsou plné zásadních poselství. Pokud bych pak měl vybrat jednoho - tak určitě vede Patrik Fox. Poněvadž kdyby nebyl dobrej, tak nezpívá s Ester Ládovou. No schválně mrkněte na jejich společný duet Snad náhodou - tohlep prostě v Česku nikdo trumfnout nemůže.

 

Fica - zpěv

Sunset Trail - První kapela, se kterou jsme se spřátelili tak, že se na každý společný koncert nesmírně těšíme, jelikož to je jako vracet se zpátky k rodině. Tak energickou show, jakou umí na pódiu rozpoutat právě tihle kluci z Olomouce, uvidíte jen u málokteré kapely u nás. Nemluvě o tom, že jsou to všechno strašně krásní kluci.

 

 

Dred - zpěv

sic.engine - Je opravdu težké vybrat jednu jedinou českou kapelu. Nejvíc srandy a zážitků mi však přinesla naše vlastní kapela a o tom, co jsem s ní prožil, se mi ani nesnilo. V pubertě jsem snil o elektrické kytaře a díky téhle kapele sem si zahrál s nejlepšíma kapelama na české klubové scéně v těch nejlepších klubech a splnil jsem si tak mnohem víc než svůj dětskej sen. Proto musím za sebe říct, že pro mě je jednoznačně nejlepší česká kapela sic.engine. On nás tu stejně nikdo jiný nepochválí, tak se musíme pochválit sami, žejo :)

 

Příště se můžete těšit na Thieves in Streets!

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Darxie/Sláva Bareš