Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Birds And Wolves

16.06.2012 16:02

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě stále hodně daleko...

Dnes si prohlédněte hlasy od kapely Birds And Wolves!

 

Dejv - bicí
Esazlesa - Vliv Envy je znát od prvního poslechu, nicméně tento fakt nezastírá jedinečnost, kvalitu a kreativitu jednotlivých nástrojů. Velmi precizně zahrané koncerty s melancho-napjatou atmosférou potvrzují výjimečnost kapely.

 

 

Maši - basa
Kurtizány z 25. avenue - Protože z tý kapely čiší bratrství a mám k nim osobní, citový pouto.


 

 

 

Noise - zpěv
The.Switch - Protože to je jedna z mála kapel, který mě bavěj i z nahrávky a neustále roste.

 

 

 

Vegy - kytara
The Prostitutes - Protože se jim povedlo nahrát nejlepší českou desku, co sem kdy slyšel. Deaf To The Call se, co se týká zvuku a skladeb, vyrovná, ba i předčí spoustu zahraničních kapel. The Prostitutes mě nutí broukat si jejich melodie a těšení na další koncert mě nenechává v noci spát. Prostě jsem se z toho posral.
 

 

Příště se můžete těšit na Call Tracy!

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš