Nominace na ceny časopisu Kerrang!

09.05.2011 16:16

 

(nominovaní seřazeni abecedně)

Nejlepší mezinárodní kapela:
30 Seconds To Mars
All Time Low
Avenged Sevenfold
My Chemical Romance
Paramore

Nejlepší album:
Avenged Sevenfold - "Nightmare"
The Blackout - "Hope"
Bring Me The Horizon - "There Is A Hell, Believe Me I've Seen It. There Is A Heaven, Let's Keep It A Secret"
Escape The Fate - "Escape The Fate"
My Chemical Romance - "Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys"

Nejlepší živá kapela:
30 Seconds To Mars
All Time Low
Avenged Sevenfold
Bullet For My Valentine
My Chemical Romance

Nejlepší britská kapela:
The Blackout
Bring Me The Horizon
Bullet For My Valentine
Enter Shikari
You Me At Six

Nejlepší singl:
30 Seconds To Mars - "Hurricane"
Bring Me The Horizon - "Blessed With A Curse"
Bullet For My Valentine - "Your Betrayal"
My Chemical Romance - "Planetary (Go!)"
Panic! At The Disco - "The Ballad Of Mona Lisa"

Nejlepší videoklip:
30 Seconds To Mars - "Hurricane"
A Day To Remember - "All I Want"
The Blackout - "Higher And Higher"
My Chemical Romance - "Na Na Na"
Young Guns - "Stitches"

Nejlepší mezinárodní nováček:
Black Veil Brides
Destroy Rebuild Until God Shows
Hyro Da Hero
The Pretty Reckless
We Are The In Crowd

Nejlepší britský nováček:
Asking Alexandria
Blitz Kids
The Dead Lay Waiting
Francesqa
Octane OK

Hlasovat můžete až do 26. května na stránkách https://awards.kerrang.com/.