As Blood Runs Black - Instinct (2011)

28.05.2011 12:45

DATUM VYDÁNÍ: 2011

LABEL: MEDIASKARE RECORDS

DÉLKA: 33:19

ODKAZ: MYSPACE.COM/ASBLOODRUNSBLACK 

ZEMĚ PŮVODU KAPELY: USA

ŽÁNR: METALCORE / DEATHCORE

+ řevy; dvojšlapka  

- splývaní jednotlivých písní do sebe; monotónost; překombinovanost

Hodnocení: 50 %  

Doporučené skladby: Resist, Tribulations, In Honor

 

No, co říci o nové desce od metalcorových As Blood Runs Black, která vyšla celých 5 let po debutu s názvem Allegiance... Tak rozhodně jsem čekal mnohem více. Placka má sice hutný zvuk, ostré kytarové riffy a vcelku pěkná sóla, ale celá mi přijde taková neuspořádaná. Mnohdy se jednotlivé riffy přelévají moc přes sebe, přičemž největším problémem je pro mě celková stereotypnost.

CD jsem poslechl alespoň čtyřikrát, ale že by mi nějaká píseň výrazně zakořenila v hlavě, to se říci nedá. Spíše má člověk pocit, že mu hraje do uší jedna dlouhá, předlouhá skladba, jež nemá konce. Také se mi zdá, že pánové kladou přílišný důraz na breakdowny, kterých je zde nepočítaně, a i když nejsou špatně provedené, tak vás po chvíli začnou nudit. Věřím tomu, že naživo to může být dobrý nářez, ale takhle mě to jaksi nechytlo. 

Tato formace učitě umí hrát, ale nepřijde mi ničím výjimečná oproti bandám jiným. Takže na jeden dva poslechy je Instinct docela v pohodě, ale že byste se k němu měli po čase vrátit, tím si už tolik jistý nejsem.  

JONASH