All Time Low - Dirty Work (2011)

19.06.2011 11:14

Datum vydání: 2011

Label: Interscope/DGC/Geffen

Délka: 47:53

Odkaz: myspace.com/alltimelow

Země původu kapely: USA

Žánr: Pop-Punk

+ srší z něho taková pozitivní atmosféra

- nenajdete zde žádný výraznější song

Hodnocení: 70%

Doporučené skladby: Time Bomb, I Feel Like Dancin, Guts

Sice už All Time Low nejsou uplně můj šálek čaje, ale stejně jsem se na tohle album hrozně těšil a byl jsem zvědavý, co kluci z Baltimoru vytvořili tentokrát. Na CD se dělalo asi dva roky a mezi tím kapela prozradila, že to bude něco nového a mnohem vyspělejšího než předešlé Nothing Personal.

Deska začíná v hodně rychlém tempu skladbou Do You Want Me (Dead?) a podobně se nese skoro celé Dirty Work. Skupině se povedlo to, že písničky nejsou monotónní a každá je originál, a to nejen melodií, ale i zpěvem - jedna pomalejší a v druhé to na vás vybalí rychlou energickou peckou. Hudba je velmi kvalitně namixovaná, takže upoutá posluchačův sluch a nestane se, že byste nevnímali písničku. Něco málo, co bych možná vytknul, je, že se mi u některých písniček zrovna moc nelíbila melodie a být na jejich místě, tak bych to zahrál jinak. Ale to je dost subjektivní názor, takže to, co se nelíbí mně, se může někomu naopak líbit. Dalším záporem je to, že zde není žádná výraznější hitovka. Něco, co by mi nějak víc zakořenilo v hlavě a vzpoměl bych si na to při pouhém názvu Dirty Work. Nic takového tam bohužel asi nenajdete, přičemž si vzpomenete na album jenom jako na celek.

Na závěr se to pokusím nějak shrnout. Máme tu něco nového, na co si asi budou fanoušci ATL (i já) ještě nějakou dobu zvykat, čímž mám pocit jakože: "Jsou to opravdu All Time Low ?" Ale musí se to brát tak, že každá kapela roste. A mění se i kluci z All Time Low...

MICHAL SUDÍK