Tetovací okénko INE - vol. 5 (Aaron Matts / Betraying the Martyrs)

10.09.2014 18:20

Máme tu ďalší diel našej rubriky o tetovaniach a v nej ďalšieho zahraničného hosťa - speváka Betraying The Martyrs Aarona Mattsa. Francúzska deathcore banda vydala prednedávnom skvelý album Phantom, popri téme tetovaní sme sa teda dostali aj k nemu a k dianiu v kapele.

 

Kedy si si nechal urobiť svoje prvé tetovanie a aké boli tvoje pocity hneď po?

A: Mal som skoro sedemnásť a bolo to v dome môjho kamoša, v kuchyni. Bol to tento jaguár na mojej ruke a cítil som sa ako frajer až do chvíle, kým to uvidela moja mama.

 

Aktuálny počet tetovaní a ktoré má pre teba najväčší význam?

A: Naozaj nemám potuchy, koľko ich presne mám, ale najväčší význam pre mňa má tento japonský znak na vnútornej strane ucha. Presne taký istý mal na tvári Mitch Lucker, s ktorým sme toho veľa zažili, a tak mi ho to stále pripomína aj keď už nie je medzi nami.

 

Prečo svoje tetovania miluješ?

A: Páči sa mi ako to vyzerá. Už od detstva som tetovania obdivoval a vedel som, že keď vyrastiem, určite si nejaké nechám urobiť. Robia ma odlišným, každého robia odlišným.

 

Máš aj nejaké, ktoré sa ti už nepáči a chcel by si ho nechať prerobiť, alebo niečím prekryť?

A: Áno, túto pavučinu na lakti. Ale neponáhľa to, je to celkom veľká plocha, tak si to musím dobre premyslieť. Myslím, že v určitom bode, alebo veku asi oľutujem všetky, ale to je ešte ďaleko.

 

A nejaké, ktoré je inšpirované hudbou, ktorú počúvaš?

A: Sworn In, Suicide Silence a Born Of Osiris. Väčšinou teda kapely, s ktorými sme hrali a jazdili na turné. Kapely sa navzájom ovplyvňujú a inšpirujú.

 

Tvoje plány na ďalšie kérky?

A: Chcel by som mať potetovanú celú hlavu.

 

Nebude ti to prekážať napríklad pri hľadaní zamestnania? Čomu sa vlastne venuješ?

A: Mojou hlavnou prácou je spievanie v kapele. Popri tom občas pomáham kamošom v nahrávacom štúdiu, takže v podstate všetko spojené s muzikou, kde tento imidž vôbec neprekáža.

 

Ako si sa vlastne ako Angličan dostal k spievaniu vo francúzskej kapele?

A: Pracoval som v UK vo fabrike a zo dňa na deň som si povedal dosť a rozhodol sa pre zmenu. Tak som sa vybral do Paríža a tam sa zoznámil s BTM. Od vtedy už ubehlo pár rokov a ja už dokonca rozprávam plynule francúzsky.

 

Pred pár dňami vyšiel váš nový album Phantom, v čom sa podľa teba najviac líši od toho predošlého?

A: Zvuk na albume je oveľa vyspelejší ako na Breathe In Life, nakoľko sme sa aj my ako kapela posunuli viac dopredu, po technickej aj po textovej stránke.

 

Momentálne máte dvoch bubeníkov, jedného na turné a jedného do štúdia, ako takto fungujete?

A: V podtate máme len jedného. Mark bol s nami v štúdiu a tiež na turné, len teraz ako ruský občan mal nejaké problémy s vízami, tak sme si museli nájsť dočasnú náhradu. Mark teraz vybavuje víza pre naše americké turné.

 

Čo vás čaká ďalej?

A: Promovanie nového albumu, americké All Stars Tour, turné po Rusku a headlinové turné po Európe.

 

Môžeme sa na vás tešiť aj v Česku a na Slovensku?

A: Určite by sme sa tam zase radi zastavili, milujeme to tam u vás, atmosféru na koncertoch aj publikum.

 

Ramirez

Starší čísla:

 

Fotogalerie: Tetovací okénko INE - vol. 5 (Aaron Matts / Betraying the Martyrs)

Tato fotogalerie je prázdná.