CZ/SK hudební scéna pohledem Jony Weinhofena z BMTH a IKTPQ

16.10.2012 19:38

Již jsme vám přinesli celkem šest pohledů na československou scénu. Nyní vám chceme zkrátit čekání na další část této oblíbené rubriky pohledem zahraničního hosta. A tím je kytarista dvou velmi populárních kapel Bring Me The Horizon a I Killed the Prom Queen Jona Weinhofen! Sice toho Jona o naší domácí scéně nemůže mnoho vědět, ale proč mu nedát šanci?

 

Moje zkušenost s českou hardcore hudební scénou je docela omezená, protože jsem v ČR hrál jen čtyřikrát - z toho třikrát v Praze (s I Killed The Prom Queen, Bleeding Through a Bring Me The Horizon) a jednou letos na festivalu Rock For People (IKTPQ). Za ty roky jsem měl možnost přihlížet, jak tu místní scéna roste, a vzhledem k jejímu nízkému věku má pořád opravdu zábavnou a silnou atmosféru. Připadá mi to skvělé, protože mi tím připomíná scénu města Adelaide (Austrálie), ze kterého pocházím, v době, kdy jsem začínal chodit na koncerty. To bylo někdy v roce 1998. Je skvělé mít možnost cestovat přes celý svět do místa, které je tak jiné po kulturní i estetické stránce, a i přesto zažívat pocit blízké rodiny, který znám z hraní v rodné Austrálii.

-Jona W.-

 

 

 

Nezapomeňte se pročíst ostatními pohledy: