Album roku 2013 pohledem kapely Polar

28.11.2013 14:48

Po roku sme tu opäť s rubrikou, kde vám jednotliví členovia rôznych kapiel prezradia svojho kandidáta na Album roku! Oproti minulým ročníkom je tu menšia zmena. Tentokrát sme sa rozhodli osloviť zahraničné kapely. Dnes tu máme ďalších Anglánov - melodic hardcore bandu Polar. Kvôli vyťaženosti jej členov sa nám do uzávierky podarilo získať príspevky len dvoch z nich.

 

Fab (gitarista): Pre mňa to sú myslím Blood Commands a ich Funeral Beach. Technicky to pravdepodobne vyšlo koncom roka 2012, ale ja som sa k nemu dostal až tento rok a úplne ma dostal. Znie sviežo a melódie sú tiež skvelé. Títo Škandinávci vedia, ako tvoriť agresívnu hudbu.

 

Nick (bicie): Tohto roku vyšlo viacero úžasných albumov, napríklad Uprising od Bleed From Within, alebo Old Souls od Deaf Havana. Ako album roku ale dám Sempiternal od Bring Me The Horizon. Je to neskutočne skvelá nahrávha, vystúpili s ňou z davu a dokazujú, že sú oveľa viac ako len ďalšia metalová kapela. A jeho produkcia je tiež ohromná, preto som sa rozhodol pre nich.

 

 

Dříve vyšlo:

Ramirez