Album roku 2011 očima kapely High-Five

11.12.2011 14:50

V rámci ankety Rocklife.cz Album Roku 2011 jsme si pro vás připravili sérii článků, kde se dozvíte, jakou desku by zvolily vaše oblíbené CZ/SK kapely. V již čtvrtém díle zjistíte, jak volili pražští High-Five (rozhovor).

 

Jan Richter – (zpěv, ak. kytara)
Peter Gabriel - New Blood
Pro mě jednoznačně Peter Gabriel - New Blood. A proč? Na tuhle desku, tedy orchestrální aranžmá jeho starších songů, jsem čekal prakticky celý život. Dokonce jsem si kvůli ní koupil i pořádný sluchátka. Ač sem nacpal zbytečně moc vokálů své dcery Melanie a zpěvačky Ane Brun (jejíž zpěv necením), musela to být pro mě logicky deska roku.

 

 

 

 

Tomáš Bělina – (klávesy, samply)
Tata Bojs - Ležatá osmička
Čoveče, já nevím, poslouchám samý 50 let starý kapely a ty už moc nový desky nevydávají :)
Tatabojs - Ležatá osmička. Protože šli hudebně zas o něco dál, přitom si zachovali svůj výraz a originalitu. Album je skvěle koncepčně zpracovaný a na každým songu je znát, že poslouchám nejen výborný hráče, ale hlavně umělce.

 

 

 

 

Vojta Koval – (basa, zpěv)
Lenny Kravitz - Black And White America
Hodně mě překvapil už délkou desky. Šestnáct písniček je až nezvykle hodně. Nadchnul mě, ale hlavně retro nádech některých songů, hlavně titulní skladby. Jsem zvědavý, jestli se některé songy - zvlášť Rock Star City Life - stanou tak populárními, jako třeba Are Gonna Go My Way.

 

 

 

 

Honza Malec – (bicí)
Foo Fighters - Wasting Light 
Super zvuk, podle mě žádnej slabej song, opět super zvuk :D Super hosti, nahrávání desky na analog... (Kdyby byly možný dvě, tak ještě Threat Signal - Threat Signal. :D To je prostě mega nářez a skvěle zahraná deska, něco mezi melodic death metalem a hardcorem.)

 

 

 

 

Láďa Bělina – (el. kytara)
Wanastowi Vjecy - Letíme na Wenuši
Teď hodně poslouchám novou desku Wanastovek - Letíme na Wenuši. Mám Wanastovky rád a tohle album je navíc hodně kytarový. Vždycky, když si ho pustím v autě, tak málem nabourám, jak mě to žene dopředu. Jinak, překvapil mě nový zvuk Vypsané fixy na albu Detaily.

 

 

 

Čtěte i předchozí díly:

- Zoči Voči

- Shogun Tokugawa

- Cookies

Sláva Bareš