Tetovací okénko INE - vol. 3 (Syco Mike / Pipes and Pints)

24.06.2014 17:25

Ďalším hosťom v našej rubrike o tetovaniach je spevák Syco Mike, ktorý pôsobí v pražskej kapele Pipes And Pints. Táto banda má zatiaľ na konte dva albumy, čoskoro by sa to však malo zmeniť. Kým výjde ich tretia štúdiovka, môžete si ich pozrieť na niektorom z letných festivalov, ktorých zoznam nájdete na ich stránkach.

 

Kedy si si nechal urobiť svoje prvé tetovanie a aké boli tvoje pocity po jeho dokončení?

M: O panictvo s tetovaniami som prišiel, keď som mal sedemnásť rokov. Bol to ornament na dolnej časti mojej pravej ruky. Urobil mi to kamoš tetovacím strojčekom, ktorý si sám vyrobil. Bol som veľmi nadšený, bol to pocit, ktorý som predtým nezažil, a aj napriek tomu, že som si povedal jedna stačí, ako môžeš vidieť, závislosť na nich ma dostala.

 

Aktuálny počet tetovaní, ich význam a ktoré je tvoje najobľúbeniejšie?

M: Nuž, som nimi pokrytý celý, takže ťažko povedať, koľko ich je. Kérky pre mňa znamenajú príbehy z mojej minulosti aj to, čo ku mne ešte len prichádza. Dobré aj zlé príbehy na dobrú noc. Všetky sú pre mňa osobné, ale asi najviac som hrdý na obrázok môjho psa Tequillu, ktorý zomrel keď mal 16 rokov a ktorý pre mňa urobil môj kamoš Rafan z Lucky Hazzard. Odviedol skvelú prácu.

 

Prečo svoje tetovania miluješ?

M: Mám ich rád, lebo reprezentujú mňa a môj život. Kde som bol, čo som robil aj kam pôjdem, minulosť aj budúcnosť.

 

Máš na sebe nejaké, ktoré ľutuješ, resp. si ich chceš nechaš prerobiť?

M: Už sú dávno prerobené, ha ha.

 

A máš aj nejaké ktoré súvisia s muzikou, ktorú počúvaš?

M: Mám Black Flag, Misfits, Rolins Band. Tieto kapely ma inšpirovali k tomu, aby som sa stal spevákom.

 

S akými reakciami sa najčastejšie stretávaš pri ľuďoch, ktorí ťa nepoznajú?

M: Niektorí mi ich pochvália, že sa im páčia. Zase úplný opak tvoria ľudia, ktorí radšej prejdú na druhú stranu ulice, alebo si pridŕžiavajú kabelky keď idem okolo, ha ha,

 

Tvoje plány na ďalšie kérky?

M: Chcem si nechať dokončiť kotvu so stuhami na mojej hlave a moje nohy. Samozrejme s tým idem zase k Rafanovi.

 

A zakončíme to otázkou o Pipes and Pints. Ako sa u vás veci májú a čo chystáte?

M: Napísal som nejaké nové skladby, tak dúfam, že ich už budeme hrať na jesenných, alebo zimných koncertoch. Rock’n’roll ride! Vidíme sa na akciách!

 

Pipes and Pipes si môžete najbližšie pozrieť naživo na BasinFireFeste už budúci piatok 27. júna/června.. Pre ďalšie termíny koncertov plus info o dianí v kapele sledujte ich bandzone a facebook profily.

Ramirez

 

Starší čísla:

 

V dalším čísle se vám, jak to tak vypadá, blíže představí Cágo z NSOS, který navíc i sám tetuje. Tak se těšte.

 

Fotogalerie: Tetovací okénko INE - vol. 3 (Syco Mike / Pipes and Pints)

Tato fotogalerie je prázdná.