Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle redakce INE

13.10.2012 10:54

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti.

V minulých měsících jsme si představovali hlasy od československých kapel, nyní si dáme mimo soutěž, koho by zvolili naši redaktoři. A rozhodování to nebylo vůbec jednoduché.

 

Sláva Bareš

From Our Hands - Touto rubrikou se zabývám již přes půl roku, za celou tu domu jsem se nebyl schopný rozhodnout, která kapela je ta moje No. 1. O to těžší je mé momentální rozhodování. Ale nedá se nic dělat, rozhodnutí musí padnout. Asi nejvíce hudebních okamžiků jsem strávil s From Our Hands. Tato kapela je hudebně zřejmě nejdále z naší československé scény, takže tak…

 

Jonáš Vohrna

SUNSHINE - Mladých kapel, kterých bych mohl vybrat, je spousty. A i z toho důvodu padla moje volba na pražské "veterány" Sunshine, kteří si už spoustu let udržují kvalitu a odehráli spoustu domácích i zahraničních koncertů. Ačkoliv se nedá říct, že by to byla moje srdcovka, tak vždy, když se mi poštěstilo vidět pány naživo, jsem si to nesmírně užil - parádní show a energie.

 

Míra Kajan

From Our Hands - Pro prokazatelně nejvyšší potenciál a především ambice to dotáhnout daleko i mimo tuzemskou melodickou scénu.

 

 

 

Peter Vereš

From Our Hands - Veľmi tvrdo pracujúca kapela, pomáhajú aj mladým kapelám, ich hudba je svieža, americky ladená a veľmi veľa toho dokázali a ešte dokážu.

 

 

 

Vojta Rydlo

Zoči Voči - Poslouchám je od vydaní prvního alba a jsou téměř bezchybní. Jasnej tahoun slovneské pop-punkové scény. Na Slovensku je ale spousta dalších kvalitních kapel, např.: The Paranoid, Voice of Horse, Before A Day Zero... U nás to je trochu chudší, ale třeba liberečtí Dusty Kate vědí, jak na to.

 

Dan Hromada

Apostate - Jedna z mála tuzemských kapel, která podle mě obstojí v porovnání se světovou metalcorovou špičkou, co do muzikantského umu a invence, či zvuku nahrávek. To už mimochodem dokazují i koncertováním po Evropě. A budu hodně překvapen, pokud je v blízké době nepodepíše jedno z předních světových vydavatelství.

 

 

Jan Drahoňovský

Zoči Voči - Přední kapela slovenské punk-rockové scény, jejichž hudba mě baví. I díky nim jsem se dostal ke skupinám typu Before the Zero Day nebo The Paranoid. Z české scény snad Criminal Colection - pro jejich kvalitní hudbu a neutuchající snahu.

 

 

 

Waghiss Da Last

Momma Knows Best - Nic podobného jsem ještě neslyšel! Kluci jsou hrozně v pohodě, instrumentálně vyspělí, zvuk je popiči, jezdí koncerty po Evropě a berou to fakt vážně. Jejich koncert byl pro mě tím nejlepším, co mi kdy česká kapela předvedla, a jejich debutové EP jsem ještě nevypnul. GODDAMN!

 

Lukáš Ponížil

From Our Hands - Kapela, která již od začátku svého působení nešlápla vedle. A je neuvěřitelné, jakou rychlostí letí pořád nahoru. Jejich nahrávky mají skvělý zvuk, písně a texty smysl, koncerty koule a hlavně stále jsou sví a nezní jako kopírka.

 

 

 

Tomáš Křenek

The.Switch - Existují již přes 10 let a pořád jsou věrní rock-crossoveru, díky kterému jsou na naší scéně výjimeční. Většina kapel jede podle trendů a snaží se přizpůsobit posluchačům. Pánové si jedou to svoje a fanouškovskou základu mají velice silnou, počet odehraných koncertů na festivalech a klubech to jen potvrzuje.

 

 

 

Marťas Pěnička

Rattle Bucket - Velice sympatická kapela hrající crossover/metal. Mimo skvělé hudby se mi líbí jejich přistup - letní akustické "I don't care summer tour 2012" před branami fesťáků snad ani netřeba zmiňovat. Naživo vždy parádní a společně s X-let to die patří do mých top českých kapel.

 

 

Irena Darxie Fallen

Corposant - Slyšela jsem je několikrát, a přesto mě nikdy neomrzí, spíš jen víc udiví, jak dobrá může být i lokální kapela. Když se to vezme kolem a kolem, dobrých českých kapel určitě pár vyjmenujeme, ale jakkoliv si vážím Sunshine, Vypsané Fixy nebo třeba Rattle Bucket, věřím, že kluci z Corposant si podporu zaslouží stejně tak, ačkoliv se o tom ví jen velmi málo.

 

 

David Vítek

From Our Hands - Je tolik kapel, co by si tuhle nálepku zasloužilo, a já se prostě nemůžu rozhodnout. NSOS, Criminal Colection, Dusty Kate a další. From Our Hands to ale vyhrávají z hlediska potenciálu a celkově jsou vůbec asi nejúspěšnější z mých kandidátů, takže proto padla tentokrát volba na ně.

 

 

Jose Ramirez

Zakázaný Ovoce - Keď už môžem vybrať len jednu, dal by som tam asi Zakázaný Ovoce. Z punrockového undergroundu sa dostali na takmer všetky top festivaly v oboch krajinách, majú odohrané stovky koncertov a ich albumy nenudia ani po dlhšej dobev prehrávači. Za spomenutie by určite stáli aj Plus Mínus, Konflikt, ČAD alebo IneKafe.

 

 

Roman Barkovci

Modern Day Babylon - O Sk a CZ hudbe (hlavne v tejto scéne) poslednou dobou, odkedy nekoncertujeme s kapelou strácam prehľad, ale naposledy ma dosť zaujali Modern Day Babylon. U nás takú hudbu robia napríklad Symbiosis, ale tí sa ešte rozbiehajú. Každopádne MDB je na svetovej úrovni-taký český Animals As Leader, takže preto padla moja voľba na nich.

 

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš