Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely zakázanÝ ovoce

24.09.2012 15:40

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, a to už se velmi rychle blíží.

Zatím si představíme hlasy od kapely zakázanÝ ovoce.

 

Pišto - zpěv, kytara
Imodium - Technicky, zvukově, show, vše zmáknutý, skvělý songy, bohužel lidma nedoceněná.

 

 


Mejdlo - kytara, zpěv
Horkýže Slíže - Je těžký vybrat z těch kapel co mám rád jednu, ale co jsme se poslední dobou potkali na pódiu s CZ/SK kapelama, tak se mi líbil jejich suverénní výkon a k tomu maj originální nápady (doufám, že mě za to příště pozvou na panáka  :) ).

 



Yaris - baskytara, zpěv
Dirty Blondes - Profesionální přístup, správný drive s tahem na bránu, perfektní písničky s úžasným vokálem a naprosto dokonalá pódiová show. Jinak výborní lidi, který mám osobně hodně rád. Se zpěvačkou Beego se znám už několik let, před Dirty Blondes vystřídala několik hudebních projektů, ale tohle jí opravdu sedí. Jde raketově dopředu, baví mě sledovat tuhle kapelu jak roste a těším se na další nový songy a koncerty.


Franc - bicí
Ewa Farná - Celkem pěkná roštěnka!!:D

 

 

 

 

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš