Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely NSOS

08.10.2012 15:31

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Dnes vám představíme hlasy od poslední kapely! Takže do týdne očekávejte vyhodnocení této ankety. Mezitím si dejte hlasy od kapely NSOS!

 

criminal

Valey - hlavní zpěv, kytara

Criminal Colection  - Musím říct dvě, protože podle mě se jen těžko srovnávají česky/slovensky a anglicky zpívající kapely. Za nejlepší česky zpívající kapelu považuju Selfish. Jedinečné texty, chytlavé, ale nepodbízivé melodie a neuvěřitelná živelnost na koncertech. Z anglicky zpívajících CZ/SK kapel u mě vedou Criminal Colection. Pamatuji si, když jsme s něma hráli poprvé. Ještě mutující párátka ve vytahaných trikách s vyjukanými výrazy mě už tehdy příjemně překvapila. Dnes je to profi kapela s moderním soundem, vynikajícím zpěvem a výbornými hudebními nápady.

 

Timmy - bicí

We On The Moon - Měl jsem možnost kluky vidět po delší době live na DWD festu a přesvědčili mě, že si tohle označení Nej CZ/SK kapela SOUČASNOSTI zaslouží. Kuba Salava je jeden z mála bubeníků, které stojí za to poslouchat i sledovat ! A když kluci vypustí nějakou novinku, jsem pokaždé strašně natěšený, kam se posunuli... Myslím si, že tahle kapela je neprávem trochu přehlížená a zasloužila by si větší pozornost od médií a promotérů festivalů atd. Ale tak víme, jak to v téhle zemičce chodí...

 

Otík - kytara, zpěv

Criminal Colection - Za mě určitě Criminal Colection - z těhle kluků je cítit, že je to baví a že to chtějí někam dotáhnout. A upřímně si myslím, že na to mají. Hennyho hlas nemá chybu, songy jsou chytlavé a mají nápad. Ze všech mladých kapel, se kterými jsme se na koncertech kdy potkali, fandím šafářům nejvíc.

 


 

Cágo - (baskytara, zpěv)
Clou - V minulem rozhovoru za jinou kapelu jsem zmínil Mňagu a Žďorp a stojím si za tím stále, ale chci podpořit i tu malou scénu, co tu je. Kluci již několik z těch důležitých band tady vyjmenovali a ja jen doplním. Vždycky sem moc fandil kapele CLOU, jelikož to na začátku neměli lehké, a přitom uz první promo CD bylo světové, ale vysvětluj to tvrdé HC scéně, z které pochazí. Vždy ocením, když se kapela snaží své nástroje rozeznít NEJLÍP, jak jen to jde, a když to má být silné a přímočaré, tak od toho sou tu Plusminus.

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš