Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti podle kapely Bonebroke

20.08.2012 10:11

Vítám vás u rubriky s názvem Rockit.cz Nejlepší Cz/Sk skupina současnosti. Zde vám budeme pravidelně přinášet nejlepší česko-slovenské hudební skupiny očima druhých kapel. Až tento seriál skončí, bude následovat vyhodnocení, ale to je ještě stále hodně daleko...

Dnes si dáme kapelu Bonebroke.

 

Jirka - zpěv

Charlie Straight - Kapela, kterou díky jejímu zvuku poznáte po vteřině poslechu. Je jedna z mála, která zní evropsky a nemusí se, podle mě, bát vyrazit do zahraničí. To je hlavní důvod, proč jsem jí zde znímil, jinak českou a slovenskou scénu příliš neposlouchám (čest vyjímkám).

 

Marek - kytara, zpěv

S touhle otázkou mám docela problém. Ve srovnání se světovou hudební scénou není pro mě česká ani slovenská tak zajímavá. Nedokážu říct proto žádné jméno, sem tam se mi u nás nějaká písnička zalíbí.


 

 

Tomáš - baskytara, zpěv

Tatabojs - Tatabojs pro mě představují zajímavou směsici žánrů, u jejich hudby si můžu jak zapřemýšlet, tak se slušně odvázat nebo prostě relaxovat, zkrátka mě to baví.

 

 

Bárt - bicí 

Inekafe - Vím o nich už od dob, kdy jsem začal objevovat punk... jsou stále výborní. Dál bych zmínil určitě Jaksi Taksi, Mandrage, Wohnout a samozřejmě Criminal Colection.

 

 

 

Příště si dáme Covers For Lovers!

 

Prohlédněte si hlasy od:

 

 

Podpořte partnera série e-shop Rockit.cz!

Sláva Bareš