Rockit.cz Album roku podle kapely Faces Are Fiction

01.01.2013 14:19

Tak jako minulý rok vám přinášíme hlasování o nejlepší desku roku. V rámci této rubriky vám také nabízíme alba roku československých interpretů. Zároveň vám připomenu, že se můžete zúčastnit finálního hlasování o nejlepší desku tohoto roku, a to v anketě níže pod článkem.

Jako poslední si představíme letošní favority kapely Faces Are Fiction.

 

Jarek (kytara, zpěv)

The Used - Vulnerable (recenze)

Tahle kapela má vždycky co říct, a to ve formě naprosto skvěle aranžovanejch skladeb. Ani jedno jejich alb mě nikdy nezklamalo. A to poslední je zatim jedna z nejlepších věcí, co sem tenhle rok slyšel! Každej tón ve zpěvákovo hlase je a vždycky byl naprosto duvěřivej! Posledním albem si zpříjemňuju cestu v autě klidně i 3x za sebou. :)


 

 

Frank (basa)

Architects – Daybreaker (recenze)

Toto album má všechno, co se mi líbí. Najdeme tam pecka super riffy, ale i lehké melodické pasáže, které žeru... Každá píseň má nějakou hodně silnou část, která mě dostane, a líbí se mi, že už to není také jenom smršť matematiky. Samozřejmě nemůžu zapomenou zmínit texty, jež trhají srdce... Pro mě prostě Maximální TOP za rok 2012!!!

 

 

 

Mali (kytara)

Papa Roach - The Connection (recenze)

Protože tuto kapelu miluju od mládí. Jejich tvorba mě baví dodnes. Každý jejich singl či videoklip má osobitou věc! Za tenhle rok jedno z nejlepších alb, který sem slyšel!

 

 

 

 

Mára (kytara)

The Gaslight Anthem - Handwritten (recenze)

Baví mě od začátku do konce, paráda. Tahle muzika mě fakt uklidňuje. Také se mi líbí, že si troufli nahrát cover od Nirvany, a navíc fakt povedenej. Z letošních novinek jsem se nejvíc těšil na The General Strike od Anti-Flag, které mě docela zklamalo, a na UNO, DOS, TRÉ od Green day. Slyšel jsem zatím jen UNO - vinyly DOS a TRÉ ještě nedorazily, takže možná ještě změním názor. Minulý rok bylo jednoznačně top album Hard Times And Nursery Rhymes od Social Distortion.

 

 

Lojzek (bicí)

Blink 182 - Dogs eating Dogs (recenze)

Na těhle klukách sem vyrůstal jako většina naší pop punkový scény. Nemůžu říct, že by mě tohle album posadilo na zadek, kluci už jsou zažitý a ohromit něčim originálním v tomhle stylu už dneska asi nejde! Okrem toho, že Travisův výkon v každé skladbě je jak jinak než promakanej, což mě vždycky ujistí, že "ano, tohle jsou Blinkáči". Pro mě nostalgicky nejlepší album, co mě příjemně potěšilo!

 

 

 

 

Miniaplikace

(seřazeno podle počtu nominací)

 

 

Čtěte také:

Album roku 2012 podle kapely Zoči Voči

Album roku 2012 podle kapely Momma Knows Best

Album roku 2012 podle kapely We on the Moon

Album roku 2012 podle kapely Pipes and Pints

Album roku 2012 podle kapely Skywalker

Album roku 2012 podle kapely Retarded Fish

 

 

Sláva Bareš