Rockit.cz Album roku 2012 podle kapely We on the Moon

23.12.2012 11:12

Tak jako minulý rok vám přinášíme hlasování o nejlepší desku roku. V rámci této rubriky vám také nabízíme alba roku československých interpretů. V třetím díle si představím letošní favority pop punkové party We on the Moon.

 

Tomáš Červinka (zpěv)

Maroon 5 – Overexposed

Výborně provedený, super nápady a aranže zpěvů, originalita a charismatičnost hlasu frontmana Adama Levina.

 

 

 

 

Jakub Salava (bicí)

Young Guns - Bones (recenze)

Od předchozí desky udělali obrovský skok, jak hudebně, tak zvukově. I když je na albu na můj vkus až moc pomalých skladeb, přiznám se, že tento rok jsem hudební scénu moc nepozoroval, ale Bones mě z toho mála co jsem slyšel, uvízla v hlavě nejvíc. Moc mě mrzí, že mi nevyšel jejich koncert v Praze...

 

 

 

Jakub Hovorka (kytara)

The All American Rejects - Kids in the Streets

Letos je hodně těžké zvolit nejlepší album, protože nevyšlo nic pro mě extra zásadního. Hromada skvělých desek má výrobu 2011, takže mám hodně omezený výběr. Ale nová deska AAR je pro mě určitě zajímavá, má zvláštní náladu a docela mě baví. Takže asi tak.

 

 

 

Radek Kuna (kytara)

Young Guns - Bones (recenze)

Pro mě nejoblíbenější album 2012. Tak trochu nedoceněná kapela, která si určitě zaslouží větší pozornost. Pořád to sjíždím v autě a mrzí mě, že jsem nestihl jejich pražský koncert, protože jsme zrovna koncertovali.

 

 

 

 

Jiří Vlček (baskytara)

The Gaslight Anthem – Handwritten (recenze)

Stejně jako předchozí desky se i tahle dá poslouchat pořád dokola a prostě neomrzí. Vynikající srdcové texty Briana Fallona, kterým prostě věříte, táhne výborná instrumentálka s jejich typickým soundem. Od doby, kdy vyšla, bylo jen málo dní, kdy jsem si ji nepustil, a pořád mě baví.

 

 

 

 

 

Čtěte také:

Album roku 2012 podle kapely Zoči Voči

Album roku 2012 podle kapely Momma Knows Best

 

 

Sláva Bareš