Rockit.cz Album roku 2012 podle kapely Pipes and Pints

26.12.2012 10:20

Tak jako minulý rok vám přinášíme hlasování o nejlepší desku roku. V rámci této rubriky vám také nabízíme alba roku československých interpretů. Dnes nám představí svá nejlepší alba kapela Pipes and Pints. Bohužel se nám vyjádřili pouze Ondra a Vinca, ostatní tenhle rok prostě nic nezaujalo. Ale vše zachraňuje právě Vinca, který předvádí hned čtveřici typů.

 

 

Ondra  (basa)

Travis Barker & Yelawolf - Psycho White

Protože album Neighborhoods od Blink 182, které poslouchám už více než rok v kuse, vyšlo vloni a tudíž jej nemohu nominovat, nominuji "pouze" EP Travis Barker & Yelawolf - Psycho White EP. Z mého pohledu dokonalé EP, 5 songů a každý z nich je svým způsobem dokonalý. A pusťte si hlavně klip k prvnímu sonu týhle deky "Push `Em", čau!

 

 

Vinca (bicí)
Jelikož se ostatní kluci nevyjádřili, dovolím si zvolit více desek
3 ze 4 kapel jsou z New Jersey!

Gaslight Anthem - Handwritten

Z téhle desky jsem byl zprvu zklamaný. Poté, co mi přehrávač ukázal 24. poslech, jsem se z ní málem po... a od té doby je v mém gramofónu nejčastěji... Zkrátka totální melancholie a vše to umocnil jejich vídeňský koncert.

 

 

 

 

The Menzingers - On The Impossible Past

Tohle pro mě bylo obrovské překvapení letošního roku! Kapelu jsem zaregistroval už při prvním albu, ale to mě moc nezaujala. Jak jsem ale zjistil, že budou hrát v Praze, sehnal jsem si nové album a je skvělé! Boží!! Opět melancholik punk rock.

 

 

 

 

Bruce Springsteen - Wrecking Ball

Božský Bruce! Nové album je hodně folkové, ale nechybí na něm totální punkovky jako "Wrecking Ball" a rockové věci. Skvěle poskládaná deska se spoustou hostů, občas s odbočením až k hip hopu. A to, co předvedl na pražském koncertě... nikdy jsem nic lepšího neviděl. 3,5 hodiny obrovské energie, komunikace s 25.000 návštěvníky... to se musí vidět!

 

 

 

The Bouncing Souls - Comet

Má nejoblíbenější kapela, která mě vždy podrží.. Ač se nová deska neřadí k mým nejoblíbenějším je skvělá. Cokoliv, co nahrají, mě chytá za srdce! Po pražském koncertě, kdy jsem s nimi prožil větší část dne, už je asi nikdo nikdy nepřekoná.
 

 

 

 

 

 

 

Čtěte také:

Album roku 2012 podle kapely Zoči Voči

Album roku 2012 podle kapely Momma Knows Best

Album roku 2012 podle kapely We on the Moon

 

 

Sláva Bareš