Album roku 2013 pohledem kapely We Butter The Bread With Butter

04.11.2013 19:34

Po roku opäť štartujeme rubriku, kde vám jednotliví členovia rôznych kapiel prezradia svojho kandidáta na Album roku! Oproti minulým ročníkom tu bude menšia zmena. Tentokrát sme sa rozhodli osloviť zahraničné kapely. Začíname v Nemecku s deathcoreovými We Butter The Bread With Butter.

 

Maxim (basgitara): Pre mňa je to Hail To The King od Avenged Sevenfold (recenze) . Mám rád jeho zvuk, lebo na ňom kapela ukázala, že dokáže stále napredovať. Je to silný album s úžasnými vokálmi a gitarami. Trochu mi pripomína staršiu tvorbu Metallicy a predsa je niečím nový a unikátny.

 

Marcel (gitara): Ťažko povedať, ale dám tam From Death To Destiny od Asking Alexandria (recenze). Skúsili na ňom prejsť od metalu trochu viac k rock'n'rollu. Nové skladby sa mi veľmi páčia a obdivujem ich speváka ako dokázal prejsť do ďalšieho levelu.

 

Paul (spev): Za mňa to bude Love  Lust  Faith + Dreams od 30 Seconds To Mars (recenze). Ich spevák Jared Leto je jedným z mojich idolov, má skvelý hlas a mám rád ten výsledný efekt keď sa spoja rock, pop a elektronika.

 

Can (bicie): Ja dám  tiež Hail To The King od Avenged Sevenfold. Because it rocks!

 

Ramirez

INFO: Klasická čtenářská anketa "Album roku 2013" se letos nechystá!