Album roku 2013 pohledem kapely Continents

17.12.2013 22:07

Po roku sme tu opäť s rubrikou, kde vám jednotliví členovia rôznych kapiel prezradia svojho kandidáta na Album roku! Oproti minulým ročníkom je tu menšia zmena. Tentokrát sme sa rozhodli osloviť zahraničné kapely. Opäť sa pozrieme do Walesu, tentokrát na najlepšie albumy podľa bandy Continents.

 

Tom (gitarista): Za mňa The Weeknd a jeho Kiss Land. Neuveriteľný pokrok v porovnaní so staršími mixtapes. Temné a skreslené synťákové linky v kombinácii s Abelovým vokálom sú veľmi ukľudňujúce a niektoré beaty sú neskutočne chytľavé. Perfektný chill out a tiež vhodné ako muzika do auta na nočné šoférovanie.

 

Ken (bubeník): Cult Of Luna - Vertikal. Celý koncept albumu je veľmi coolový nápad. Je založený na filme Metropolis, ktorý je dosť deprimujúci, a tento album brilantne predstavuje rovnakú atmosféru. Dobre premyslený a zaujímavý album, ktorý vás nebude nudiť.

 

Phil (vokalista): Bleed From Within a ich Uprising! Po dlhšom období ticha bolo skvelé sledovať ich návrat v tejto forme. Skutočne metalový album od skutočne metalovej kapely. Tlačivo ťažký, plný neuveriteľných riffov so Scottovým vokálom, ktorý sa približuje svetovej špičke.

 

Dom (basgitarista): Album If You Wait od electro - trip hopového tria London Grammar. Aby ste ma nepochopili zle, mám nejakých tohtoročných favoritov aj z tvrdších žánrov, ale keď mám vybrať len jeden album, vyberiem tento. To najlepšie, čo som tento rok počul. Hudbu, ako je táto, nepočúvam veľmi často, ale If You Wait je naozaj dychvyrážajúci a fantastický. Jediná vec, ktorá ma tohto roku naozaj chytila.

 

Daryll (gitarista): U mňa vedie Like Clockwork od Queens Of The Stone Age. Tí opäť dokazujú, že sa nedržia nejakého zaužívaného modelu ako vytvoriť album. Je chladený na hrane, je rýchly, ale je hladký. Dogs bollocks! :)

 

 

Dříve vyšlo:

Ramirez