Album roku 2011 očima kapely Retarded Fish

22.12.2011 13:43

V rámci ankety Rocklife.cz Album Roku 2011 jsme si pro vás připravili sérii článků, kde se dozvíte, jakou desku by zvolily vaše oblíbené CZ/SK kapely. V sedmém čísle zjistíte, co tento rok poslouchala slovenská punkrocková banda Retarded Fish.

 

Rišo - (kytara, zpěv)

How Dare You - The King, The Clown and The Colonel

Keďže som toho veľa nenapočúval tohto roku, z toho vsetkeho, čo som
počul, sa mi najviac páčil nový album How Dare You - The King, The
Clown and The Colonel
, pretože nieje ľahké urobiť jednoduchý punkrock
tak, aby bol aj zaujímavý, a im sa to urcite podarilo.

 

 

 

Dan - (bicí, zpěv)

Counterparts - The Current Will Carry Us

Pre mna osobne je to určite tento album. U mňa táto kapela už od ich
prvého albumu obsadila cislo 1, hlavne pre ich texty. Bol som teda
zvedavý, čakal som na nástupcu Prophets, a tento album prekonal moje
očakávania. Je jeho úplnym opakom - viac agresivny, negativny, no zase
ma v sebe nádej. Táto kapela má ľudom jednoznačne čo povedať.

 

 

Peťo (basa, zpěv)

Converge/Dropdead - Split 7“ EP

Pre mna je album roku splitko Converge/Dropdead. Preto, lebo žiadny
punk rock vytvoreny v roce 2011 ma neohuril. Converge je pre mna
špecialna kapela za kt. 90 % ludi vidi len bordel a vresk, ale pri tom
je to umenie, čo predvadzaju, a hudobne su na takej urovni, že možem len
zaplakať nad tym a zatlieskať im. V tomto splitku je jedina skladba od
Converge - Runaway. Opäť potvrdila moje slova, a skrašlila mi den a
playlist.

 

Martin (kytara, zpěv)

Defeater - Empty Days and Sleepless Nights (recenze)

Jednoznačným vrcholom tohto roku je pre mňa kapela Defeater a ich
album Empty Days and Sleepless Nights, s ktorým sa opäť posunuli
vyššie. Veľmi premakaná, originálna, ale pritom chytľavá hudba je
dopĺňaná neuveriteľne silnými, aj keď depresívnymi textami. Textovo je
to pre mna najlepší album, aký som kedy počul. Skvelá je tiež
kooperácia hlavnej a akustickej časti albumu. Ukážkou toho je dvojica
Empty Glass a I'Dont Mind.

 

 

Příště nám své alba roku sdělí Rattle Bucket!

Hlasuj v anketě Rocklife Album Roku 2011 a rozhodni o nejlepší desce tohoto roku! Info k hlasování najdete zde.

Čtěte i předchozí díly:

- Zoči Voči

- Shogun Tokugawa

- Cookies

- High Five

- The Paranoid

- Drama Queen

Sláva Bareš